Rauland - Hemsedal - Reisverslag uit Rauland, Noorwegen van Mirella Snip - WaarBenJij.nu Rauland - Hemsedal - Reisverslag uit Rauland, Noorwegen van Mirella Snip - WaarBenJij.nu

Rauland - Hemsedal

Door: sensev

Blijf op de hoogte en volg Mirella

03 Augustus 2011 | Noorwegen, Rauland

De eerste bewolkte dag met regen als we opstaan! Dat is even wennen na een hele week opstaan met heel veel zon. Eigenlijk vinden we het niet erg. Het was gisteren erg warm en vandaag hebben we weer een ritje voor de boeg. Rond 9.30 uur verlaten we Rauland. Al vrij snel klaart het op en komt de zon weer tevoorschijn. Een mooie rit. We komen langs hele kleine plaatsjes, rijden over smalle weggetjes, over hoge bergtoppen en genieten weer volop. In Gol maken we een lunchstop. We eten een heerlijke hamburger en lekkere patatjes. Hierna is het nog een uurtje rijden naar Hemsedal. Hemsedal is een klein wintersportdorp en we krijgen nu al weer zin om te skieen/snowboarden. Bij de centrale receptie halen we de sleutel op en we rijden naar ons huisje. Het ziet er aan de buitenkant heel gaaf uit. De binnenkant is nog mooier! Het is heel ruim, hipperdepip ingericht, moderne kleurstelling en zeer luxe want........we hebben een jacuzzi en een sauna!!!!! Senna gaat helemaal uit zijn dak en geeft aan dat hij hier wel wil blijven wonen! Tuurlijk!! Het uitzicht is wederom prachtig. We pakken snel alles uit en ploffen neer op de bank. 's Avonds gaan Senna en Severine met heel veel plezier in bad, als het water koud wordt komen ze er pas uit. Heerlijk rozig duiken de kids in bed, morgen weer een nieuwe dag!