Hemsedal - Reisverslag uit Hemsedal, Noorwegen van Mirella Snip - WaarBenJij.nu Hemsedal - Reisverslag uit Hemsedal, Noorwegen van Mirella Snip - WaarBenJij.nu

Hemsedal

Door: sensev

Blijf op de hoogte en volg Mirella

09 Augustus 2011 | Noorwegen, Hemsedal

Time flies when you're having fun, tja dat klopt. Morgen vertrekken we naar Oslo waar we 's avonds met de boot richting Denemarken varen...maar het is nog niet zo ver. Het was een drukke dag gisteren, dus we doen vandaag lekker rustig aan. Het zonnetje schijnt dus wat wil je nog meer? Severine is nog erg moe van gisteren dus die gaat op tijd naar bed voor haar middagtukkie (10.45 uur). De mannen spelen angry birds, dus ik grijp mijn kans en ga "winkelen" in Hemsedal. Ik was snel klaar met winkelen......We lunchen lekker en gaan nog een wandeling doen van de "top 20". Het is een makkelijke wandeling, het weer is lekker, wederom weer een waterval gezien, en in plaats van schapen of geiten komen we nu koeien tegen, dus ja wat wil je nog meer? Aan het einde van de middag zijn we weer terug en beginnen we met het verzamelen van de spullen en het inpakken van de koffer. Nog even snel het reisdagboek bijwerken en Niels gaat zo de auto inpakken. We willen morgen redelijk op tijd vertrekken, Oslo is nog 200 km rijden vanaf Hemsedal en we willen als het even kan nog wat van de stad zien (de boot vertrekt om 19.30 uur). Tot zover weer! Groetjes uit Hemsedal.

• 10 Augustus 2011 - 11:38

Ilse:

Een goede terugreis en nog even lekker spelen in legoland als afsluiter van volgens mij een mooie vakantie in een prachtige omgeving.