Krimmler Wasserfalle - Reisverslag uit Wald im Pinzgau, Oostenrijk van Mirella Snip - WaarBenJij.nu Krimmler Wasserfalle - Reisverslag uit Wald im Pinzgau, Oostenrijk van Mirella Snip - WaarBenJij.nu

Krimmler Wasserfalle

Blijf op de hoogte en volg Mirella

15 Augustus 2012 | Oostenrijk, Wald im Pinzgau

De topattractie van Oostenrijk, op slechts 4 km van ons dorpje. Je kunt discussiëren of het een echte topattractie is, toeristisch is het zeker. Busladingen vol met mensen die naar de 380 meter hoge waterval komen kijken. Het is de hoogste waterval van Europa en het is Oostenrijks enige natuur monument. De wandeling omhoog is pittig te noemen. Onderweg zijn er genoeg Kodak momenten. Het is warm en druk. Na 2 uur wandelen komen we boven. We zijn wel toe aan wat eten en drinken. Aangezien het vandaag Maria hemelvaartsdag is, zijn de bakker en supermarkt gesloten (gelukkig hadden we afbakbroodjes gekocht, zodat we evengoed een lekker warm broodje hadden) en hebben we geen lunchpakket meegenomen. Het is gezellig druk in het restaurant, We eten allemaal wat lekkers en met goed gevulde magen lopen we weer naar beneden. Dit gaat een stuk makkelijker en sneller. Het is onwijs warm en we zijn moe geworden van de wandeling. Het Wasser Wunder Welt houden we voor gezien, hier gaan we wel een andere keer naar toe. In het huisje eten we lekker chips en drinken we een lekker koud drankje. De batterijoplader van Senna en Severine werkt sneller dan die van Niels en mij. Ze willen naar het zwembad. Ik ga met ze mee, een lekkere manier om de spiertjes wat te ontspannen. Niels blijft gezellig met Mads in het huisje achter. 's Avond eten we lekker tosti op het terras, het blijft nog lang warm.

• 16 Augustus 2012 - 16:15

Groszvater:

Is de naam SENSEV niet wat gedateerd??????
    Ik mis iets. Graag reactie op mijn e-mailadres.

Auf wiedersehen.

• 16 Augustus 2012 - 21:07

Ilse:

Waar blijven de leuke kiekjes
    Of houden we nog een foto video avond tegoed