Museum Nationalpark Welten (Mittersill) - Reisverslag uit Wald im Pinzgau, Oostenrijk van Mirella Snip - WaarBenJij.nu Museum Nationalpark Welten (Mittersill) - Reisverslag uit Wald im Pinzgau, Oostenrijk van Mirella Snip - WaarBenJij.nu

Museum Nationalpark Welten (Mittersill)

Blijf op de hoogte en volg Mirella

16 Augustus 2012 | Oostenrijk, Wald im Pinzgau

Helaas, de weersvoorspelling is uitgekomen. 's Morgens vroeg was het nog droog. Later in de ochtend kwam de lage bewolking in het dal waar heel gestaag regen uitviel. We doen lekker rustig aan, werken het vakantiedagboek bij, draaien een wasje, drinken een leker bakkie koffie. Na de lunch begint het bij iedereen te kriebelen. We gaan erop uit naar Mittersill, waar een groot museum is. Het museum bestaat uit acht onderdelen (welten). Het is een ontzettend leuk museum, interactief, 3D film over het ontstaan van het gebergte in dit gebied, de zogenaamde "schatten" in deze bergen etc. etc. Als we het museum verlaten is het droog en de zon schijnt. Eenmaal terug duiken we nog even lekker het zwembad in. 's Avonds gaat Mirella voor het eerst de sauna in, erg lekker!