Wenns & Wald im Pinzgau - Reisverslag uit Wald im Pinzgau, Oostenrijk van Mirella Snip - WaarBenJij.nu Wenns & Wald im Pinzgau - Reisverslag uit Wald im Pinzgau, Oostenrijk van Mirella Snip - WaarBenJij.nu

Wenns & Wald im Pinzgau

Blijf op de hoogte en volg Mirella

23 Augustus 2012 | Oostenrijk, Wald im Pinzgau

De wekker gaat op tijd. Niels en Senna gaan vandaag samen op pad, om een "zwarte" route te wandelen. Ze vertrekken vanuit het plaatje Wenns en zullen de route naar de Karsee lopen. Het is een flinke wandeling, waar je zeker een paar uur voor nodig hebt. Rond de klok van 8.00 uur verlaten de mannen het huisje. Severine, Mads en ik blijven vandaag in Wald im Pinzgau. Ik heb nog even overwogen om met het boemeltreintje naar Krimml te gaan en het waterpark te bezoeken, maar gezien de temperatuur laat ik dit plan lekker varen. Vandaag blijf ik thuis, ga ik lekker genieten van het mooie weer! Het is erg gezellig met Severine en Mads, we vermaken ons prima. Tussendoor hebben we contact met de mannen. Het is warm, maar het is wel een mooie wandeling. Aan het einde van de middag komen ze weer thuis. Ze hebben het warm, hebben rode koppies en zijn vermoeid. Nou ja, moe....Senna drinkt een beker limonade, eet wat en gaat daarna lekker spelen met de buurtkinderen. Niels heeft het wat zwaarder......(en gaat uiteindelijk om 21.30 uur al naar bed!).