We zijn vertrokken!! - Reisverslag uit Aalborg, Denemarken van Mirella Snip - WaarBenJij.nu We zijn vertrokken!! - Reisverslag uit Aalborg, Denemarken van Mirella Snip - WaarBenJij.nu

We zijn vertrokken!!

Door: sensev

Blijf op de hoogte en volg Mirella

29 Juli 2011 | Denemarken, Aalborg

We zijn vertrokken!! Het was heerlijk vroeg en nog lekker donker toen de wekker ging. De kinderen waren razendsnel wakker en hadden er duidelijk heel veel zin in om te vertrekken. Het weer was redelijk (beetje regen) en op de weg was het rustig. Binnen twee uur reden we op de autobahn en kon Niels even lekker los! Racen waar je racen mag en wordt je alsnog ingehaald alsof je stilstaat!! Prima weer, het zonnetje laat zich ook veelvuldig zien. Rond het middaguur houden we een lange pauze in Denemarken. Na deze pauze is het nog drie uurtjes rijden naar onze eindbestemming vandaag. Rond 15.30 rijden we het parkeerterrein van het Scandic Hotel in Aalborg op. De hotelkamer is een groot succes, vanwege het stapelbed. 's Avonds eten we in het restaurant. De kinderen een pizza van het Jamie Oliver menu en wij iets anders lekkers van de kaart! We zijn vroeg in bed gedoken, maar van slapen kwam het niet direct. Senna en Severine lagen lekker te keten in het stapelbed! Morgen weer op tijd op, voor de boot naar Noorwegen.