Die sonne, die sonne die schijnt. Grussgotti!!!!! - Reisverslag uit Wald im Pinzgau, Oostenrijk van Mirella Snip - WaarBenJij.nu Die sonne, die sonne die schijnt. Grussgotti!!!!! - Reisverslag uit Wald im Pinzgau, Oostenrijk van Mirella Snip - WaarBenJij.nu

Die sonne, die sonne die schijnt. Grussgotti!!!!!

Blijf op de hoogte en volg Mirella

12 Augustus 2012 | Oostenrijk, Wald im Pinzgau

Geen idee of de titel correct is geschreven, maar de zon schijnt volop en het is heerlijk genieten op het terras van ons tijdelijk onderkomen in Oostenrijk. De heenreis is gisteren zeer voorspoedig verlopen. Mads heeft de reis zeer goed doorstaan en is cum laude geslaagd voor het examen "lang in de auto zitten, zonder te zeuren". Al met al duurde het lang vanwege veel stau in de buurt van munchen en bij de splitsing salzburg en innsbruck. De kadootjes zijn dan een mooie afleiding. Rond 17.30 uur waren we in het huisje, nou ja zeg maar huis. Het huis bestaat uit drie verdiepingen. De eerste verdieping heeft het welness gedeelte, via de overdekte garage kom je hier binnen. Dan een trap omhoog, hier zijn de slaapkamers, badkamers en een toilet. Weer een trap omhoog en en dan kom je in de huiskamer en de keuken, met het balkon en terras waar ik nu leker in het zonnetje het eerste reisverslag aan het typen ben. Vandaag een relax dagje, genieten van het zonnetje en de mooie omgeving. Straks lekker plonsen in het Kristallbad. Tot het volgende reisverslag!

• 12 Augustus 2012 - 11:29

Groszvater:

Scheisse, herlig in die sonne. Aber wir haben hier auch sehr schon wetter und ....
    Die KERMIS. Viel spasz noch und grusse die Kindern.
    Grossvater

• 13 Augustus 2012 - 11:26

De Vetjes:

Het bleef gisteren zo stil op onze telefoon. Is het sms tegoed van mevrouw Snip soms niet toereikend?
    Wij denken van niet want Ajakkes stond weer eens 83 minuten op achterstand in eigen huis tegen de SuperKaaskoppen met hun lage begroting.
    Uiteindelijk moest een ex Az'er Sigthorsson Ajax vlak voor tijd weer eens op gelijke hoogte brengen.
    Sportief als Kaaskoppen zijn, hebben wij Mirella hiervan per Whatsapp van op de hoogte gebracht!!

Hier ook schon wetter en prachtige stranddagen.
    Jullie lekker genieten en geef Niels een extra Warsteiner!

Groeten de Vetjes

• 13 Augustus 2012 - 20:51

Ilse :

Ach ja de één zit op het terras in het zonnetje en de ander is hard aan het werk hoog op het dak, aan schilderen maar gelukkig wel ook in het zonnetje. Hoewel gister hadden we een dagje vrij, mooi weertje dus lekker gevaren. Mooi dat het huis goed bevalt. Fijne vakantie en we horen wel weer over een stadsbezoekje of een stevige wandeling.

groetjes Ilse

• 15 Augustus 2012 - 14:22

Brigit:

Bonjour!

We genieten hier van de mooie omgeving, het mooie weer en elkaar natuurlijk. Vandaag wat lichte regen maar dat mag de pret niet drukken:-) eindelijk tijd voor tig potjes kezen en de gedownloade filmpjes.
    Terwijl ik dit typ breekt de zon alweer door... En die opa Kees ons huis maar schilderen, wat een luxe!
    Liep gisteren "toevallig" tegen kop en schoteltjes van Gustav Klimt aan, kon ik niet laten staan natuurlijk.

Fijn dat de zon ook in Oostenrijk schijnt! Jullie mogen over luxe ook niet klagen trouwens. Spreken de kinderen al hun eerste woordjes Duits? Veel plezier nog daar!

Groetjes, Brigit
    En Ronald die leest en Maud en Luuk die tv kijken.