Revelstoke - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Mirella Snip - WaarBenJij.nu Revelstoke - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Mirella Snip - WaarBenJij.nu

Revelstoke

Door: sensev

Blijf op de hoogte en volg Mirella

26 Mei 2010 | Canada, Vancouver

De weergoden zijn heel aardig voor ons! Het is vandaag een beetje bewolkt, maar het zonnetje doet goed zijn best want de temperatuur is zeer aangenaam. Kortom we kunnen buiten ontbijten! Na de afwas besluiten we om in het plaatsje Revelstoke een korte wandeling te doen. Helaas is Miel erg moe, waardoor Bas op de camping blijft. De wandeling door het park is best aardig. We zien tot grote schrik van Ilse en Mirella een kleine slang! De slang kronkelt vanuit het gras het water in en gaat weer vliegensvlug terug het gras in. Deze 10 seconden zijn meer dan genoeg om de hartslag van twee dames op hol te brengen. Helaas zijn Senna en Wes gedurende de wandeling geen vrienden van elkaar, het is regelmatig strijd met elkaar. Na een kleine twee uur bereiken we het centrum van Revelstoke. Niels besluit om de camper te halen die net buiten het dorp geparkeerd staat. Wij wachten met de kids bij het visitor centrum, waar ze buiten een hele lieve knuffel-black-beer hebben staan. De jongens mogen (voor de foto) op de rug van de beer zitten. Niels komt redelijk snel aanrijden met de camper. Op dat moment komt er ook een hele lange trein aangereden. De jongens zijn zwaar onder de indruk. We stappen snel in, halen bij de supermarkt de laatste boodschappen en arriveren rond 14.00 uur op de camping. Hier gaat iedereen lekker zijn eigen gang. Pootje baden, boekje lezen, fikkie stoken, een was draaien etc. etc. Senna en Wes hebben de strijdbijl begraven en spelen vol overgave de film Cars na. 's Avonds verzorgen Niels en Mirella het eten. Deze keer staan groente, aardappelen en vlees op het menu. Het is nog steeds een lekkere temperatuur waardoor we buiten kunnen eten. Na de thee/koffie nemen we de reisplannen voor morgen door en gaan daarna lekker slapen.

• 31 Mei 2010 - 04:44

Bas En Ilse :

hoi ik heb je net ook gemaild! We zijn nu in Blue River tot morgen.
    Groetjes.