Westbank - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Mirella Snip - WaarBenJij.nu Westbank - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Mirella Snip - WaarBenJij.nu

Westbank

Door: sensev

Blijf op de hoogte en volg Mirella

24 Mei 2010 | Canada, Vancouver

Niels heeft heel goed geslapen en kan er weer helemaal tegenaan. Het is vandaag wederom een hele mooie, warme dag. Aangezien Mike ook moe was en nog lekker ligt te tukken, zorgt Mo vandaag voor het ontbijt. Vandaag staan bagels op het menu en Severine loopt bij iedereen die nog een bagel heeft te bedelen voor nog een hapje. Zo goed smaken ze! Vandaag gaan de mannen en vrouwen apart op stap. Mo en Mirella gaan winkelen in Kelowna in de shopping mall. Hier zijn we gisteren met de mannen en kinderen geweest en dan is het toch niet zo rustig winkelen. Om 11.00 uur vertrekken en ik moet zeggen we zijn ontzettend goed geslaagd! Vooral de Tommy Hilfiger Store was een succes. Op veel kleding leuke korting met als klap op de vuurpijl nog eens 40% op de totale rekening (en dit allemaal dankzij een connectie van Mo!). Het was super gezellig om zo samen winkel in en winkel uit te gaan. Een beetje moe, maar zeker voldaan en met met tassen vol zijn we huiswaarts gegaan. De mannen (en jonge dame) hebben ook een leuke dag gehad. Starten met een heerlijk ijsje en daarna door naar Myra Canyon. Een mooie, maar dorstige wandeling en Niels zal dit gedeelte zelf verder aanvullen. Rond 15.30 uur zijn we allemaal weer terug en is het wachten op Bas, Ils en de kids. Rond 16.30 uur staan Bas en Wes beneden in de tuin. Het is een gezellig weerzin en na een korte tour door het huis gaan de dames snel naar de stad voor wat boodschappen. Vanavond lekker eten, hamburgers van de BBQ onder het genot van een lekker wijntje en koel biertje. De kinderen zijn bekaf en liggen op tijd in bed. Morgen begint het gewone leven weer en Senna neemt met een dikke kus en knuffel alvast afscheid van Mike (die morgen al vroeg naar zijn werk moet). Senna wil heel graag nog een keer terugkomen. Na een lekker bakkie koffie en als dit stukje klaar is gaan de dames, nou ja dat kun je wel raden wat wij gaan doen.....

• 25 Mei 2010 - 10:28

Marjan@snip.demon.nl:

Hallo luitjes,

Het was heerlijk om jullie gisteravond via skype weer te zien en te spreken.

En nu weer op route met Bas, Ils en de kids. Wat is vakantie toch een leuke bezigheid. Het is, denk ik op fotograferen na, onze grootste hobby.

Voor Senna staat een happer en een kraan bij zijn trampoline al klaar, voor het graven van een hut tup.

Goeie reis en veel plezier!

Opa en oma Simba

• 25 Mei 2010 - 19:32

Gertruud:

Hey lieve familie,

De hoogste tijd om wat van mij te laten horen. Wat ontzettend leuk om jullie te volgen. Elke dag is anders en zo'n hot tub lijkt mij ook wel wat. Ik wens jullie nog heel veel plezier en gezelligheid toe.
    Een dikke kus voor jullie allemaal.

• 25 Mei 2010 - 19:57

Erik En Colinda:

lieve buurtjes, het klinkt allemaal even geweldig!!!!!wat zullen jullie het naar jullie zin hebben!!!we hopen dat de rest van de vakantie ook zo geweldig is! groeten aan de familie ruiter-laan, en we blijven jullie volgen!
    veel plezier nog en geniet van ieder moment liefs erik en colinda

• 27 Mei 2010 - 16:56

Alma:

Hee Mirel en family!

Klinkt goed allemaal! Veel plezier en geniet ervan!!!