Westbank - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Mirella Snip - WaarBenJij.nu Westbank - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Mirella Snip - WaarBenJij.nu

Westbank

Door: sensev

Blijf op de hoogte en volg Mirella

23 Mei 2010 | Canada, Vancouver

Wederom heerlijk geslapen, maar wat wil je als je direct vanuit de hot tub je bed in stapt. Aangezien het zondag is heeft Mike vandaag heerlijke croissantjes gemaakt. Het is vandaag prachtig mooi weer, dus we gaan lekker op het balkon zitten. Vandaag staat Peachland op het programma. Rond het middaguur vertrekken we en halen we bij de plaatselijke bakker een aantal lekkernijen welke we bij het kiezelstrandje opeten. Aangezien het zonnetje schijnt, denkt Senna dat hij met schoenen en al het water in kan. Dit was niet helemaal de bedoeling! Hierna lopen we door naar het festivalterrein. Het is erg warm geworden, er is leuke muziek en er staan hele mooie (oude) auto's. De mannen kijken hun ogen uit. Na een paar uurtjes houden we het voor gezien en rijden lekker terug naar huis. De mannen duiken de hot tub in en Senna is helemaal verkocht. Hij wil ook een "hut tup" thuis en wil zelfs zijn trampoline hiervoor opgeven! Na ruim twee uur komt hij de hot tub uit, met rode konen. Niet alleen Senna heeft een rood gezicht, ook Mike en Niels hebben een lekker kleurtje opgelopen. Niels is behoorlijk moe en gaat tegelijk met Severine slapen. Mirella blijft nog even op en heeft een laat dineetje met Mike en Mo. Omdat het zo ontzettend lekker is duiken Mo en Mirella ook nog even de hot tub in. Lekker kletsen onder het genot van een mooie sterrenhemel, een heerlijke cappucino en een lekker roseetje. Wat is het leven toch fijn!

• 25 Mei 2010 - 08:13

Greet :

wat is dat toch genieten he lekker weg van alle zorgen hier uit nederland en met je kont in een bak heet water met een bakkie of en/of een borrel. Blijf genieten met en van elkaar en van alle dingen die jullie doen liefs uit Hauwert voor iedereen een dikke kus

• 25 Mei 2010 - 19:28

Wil:

Wat leuk om alles per dag te lezen en wat jullie meemaken plus fotos jullie hebben het naar je zin groetjes uit hoorn dikke kus