Squamish - Princeton - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Mirella Snip - WaarBenJij.nu Squamish - Princeton - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Mirella Snip - WaarBenJij.nu

Squamish - Princeton

Door: sensev

Blijf op de hoogte en volg Mirella

19 Mei 2010 | Canada, Vancouver

Vanmorgen zijn we rond 10.00 uur vetrokken vanuit Squamish. Het is een prachtige dag, met een lekker zonnetje en wat wolken. De Sea to Sky highway is wederom prachtig en zeker geen straf om nog een keer te rijden. In Abbotsford halen we Senna's jas op, die was blijven liggen in de shuttlebus. We maken kennis met Willem van FourSeasons (verhuurbedrijf). Een lampje is stuk en dit wordt ter plekke vervangen. We doen nog snel even boodschappen en rijden daarna door. Ons einddoel vandaag is Manning Park. Onderweg stoppen we bij de Bridal Vail Falls net buiten Chilliwack. Een korte klim door het bos brengt je bij de prachtige waterval. Senna is wederom onder de indruk. Hierna rijden we snel door. Helaas blijken de meeste campgrounds in Manning Park nog gesloten (er ligt zelfs nog sneeuw langs de kant van de weg). De enige campground die open is, ziet er niet aantrekkelijk uit. We besluiten dan ook om door te rijden. Het barst van de campgrounds in Canada dus we zien wel waar we eindigen. Onderweg zien we wel de eerste wilde dieren!! We zien meerdere herten en Mirella ziet zelfs een beer! Helaas rijden we met een behoorlijke vaart en een camper met een lengte van 9 meter staat niet gelijk stil. Een foto maken is dus niet gelukt. Rond 17.30 uur vinden we het welletjes. Severine is het zat en begint te jengelen. We vinden een simpele campground, naast een golfclub. De beheerder is super aardig. Helaas doet de slide-out niet wat wij willen. Hij blokkeert en we kunnen niet vinden waarom en waar hij vastloopt. De beheerder schiet ons te hulp en geeft aan de we de verhuurmaatschappij moeten bellen. Uiteindelijk lukt het om de slide out naar buiten te sliden. Niels heeft contact met Willem van FourSeasons en zoals de beheerder al heeft aangegeven.....de slide out is stuk en we krijgen een vervangende camper! Morgen om 11.00 uur moeten we contact opnemen en dan krijgen we te horen hoe laat de vervangende camper komt. Helaas is deze campground voor morgen al helemaal volgeboekt. Er staat een lang weekend voor de deur, waardoor een heleboel campgrounds volgeboekt zijn. De beheerder gaat kijken wat hij voor ons kan betekenen. We zien het morgen wel......

• 20 Mei 2010 - 06:09

Cindy Zalm:

Hallo daar!
    Wat leuk dat jullie zo uitgebreid verslag doen zeg. En wat geweldig dat jullie dit samen met de twee ukkies allemaal mee kunnen maken. Wij komen zo ook vast in de vakantiestemming en gaan jullie de komende tijd lekker volgen in Canada!
    groeten,
    Arie, Cindy en Erlin.

• 20 Mei 2010 - 07:54

Annemiek Mandjes:

wat een gezellige verhalen en om zo te horen genieten jullie behoorlijk - geef de kids een knuffel en ok niels ook!

• 20 Mei 2010 - 08:41

Opa En Oma Simba:

Hallo luitjes,

Vandaag kregen wij pas jullie berichtjes door, dus een eerdere reactie was niet mogelijk. Gisteren proberen te skypen, maar ik denk dat jullie sliepen.

Wij vinden het schitterend om jullie op deze manier te volgen en ook al de eerste foto's te kunnen zien.

Trouwens, Mirella en beren op de weg is niet een leuke combinatie.

De camper stuk, wat een pech, maar misschien als compensatie een nieuwer model.Je weet maar nooit.

Veel plezier en we blijven jullie volgen.

Dikke kus van opa en oma

• 20 Mei 2010 - 15:03

Mike En Mo:

Hoi hoi,

Bier staat klaar hoor Niels!!!! Wijntje ook hoor Mirel.
    Zo dichtbij kunnen niet wachten om jullie weer te zien.

Kus Mike en Mo en de kids

• 20 Mei 2010 - 20:54

Andries En Patricia:

Hoi!
    Voor ons duurt het nog 6 weken voordat we gaan maar we kunnen tot die tijd heerlijk meegenieten met jullie avonturen.
    Veel plezier daar!
    Patricia, Andries en de meiden.

• 21 Mei 2010 - 07:19

Ronald:

Zeker onwijs leuk om jullie zo te volgen! Pech met een camper komt me bekend voor... maar uiteindelijk valt het toch weer mee en het levert altijd goede verhalen op.
    Veel plezier en goede reis verder!

Ronald

• 21 Mei 2010 - 22:12

Brigit:

Zo te lezen vermaken jullie je wel! Senna heeft zijn eerste spreekbeurt op school vast over watervallen! Heel veel plezier verder en hopelijk is het met de nieuwe camper allemaal losgelopen. Geniet ervan en de groetjes aan Bas en Ilse straks! Maar eerst nog even bijkletsen met jullie andere vrienden! Liefs, Brigit.

• 22 Mei 2010 - 16:22

Tante Tetta:

Hey vakantiegangers,
    Super leuk om te horen dat jullie het zo naar jullie zin hebben, en zo genieten wij ook een beetje mee van jullie vakantie.
    Hier alles goed. Lekker weer en morgen heerlijk klussen.
    Kijk uit naar de volgende verhalen.
    Liefs van ons 3

• 23 Mei 2010 - 17:23

Andries & Patricia:

Gaaaaaaf......wij willen ook naar Canada!!!
    Veel plezier nog en geniet er nog van!

Groeten, Andries & Patricia + kids