Squamish - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Mirella Snip - WaarBenJij.nu Squamish - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Mirella Snip - WaarBenJij.nu

Squamish

Door: sensev

Blijf op de hoogte en volg Mirella

18 Mei 2010 | Canada, Vancouver

We worden wakker met getik op het dak....helaas het regent! Gelukkig zitten we midden in het bos, dus we gaan gewoon op pad. Na een lekker ontbijt trekken we onze regenjas en laarzen aan. Als eerste lopen we langs een viskwekerij. Hier worden zalmen gekweekt die later uitgezet worden. Een aardige meneer staat ons te woord en weet ons te vertellen dat deze dagen vele miljoenen vissen uitgezet worden. Hierna lopen we een paar kleine trails, die allemaal tot de camping behoren. Het lijkt wel of we in de tropen lopen. Overal varens en bamboe. De paden zijn smal en soms moeilijk begaanbaar, maar het is wel ontzettend leuk. Severine maakt hier niet veel van mee, ze is lekker in slaap gevallen. Na de middag zijn we terug. Aangezien Senna heel goed gelopen heeft, mag hij een lekker ijsje uitzoeken in het campingwinkeltje. Hij kiest voor aardbeienijs, maar zijn ogen zijn groter dan zijn mond. Na drie likjes heeft hij genoeg! Geen probleem, Severine is net een kliko en neemt zijn ijsje graag over. Het blijft de rest van de middag zachtjes regenen, maar we vermaken ons prima in de camper. Morgen verlaten we Squamish en gaan we richting Kelowna.

• 20 Mei 2010 - 20:32

Fam Hilverink Hoorn:

nu zo te lezen hebben jullie het goed naar jullie zin alleen ontzettend jammer van de camper en we hopen ook voor jullie dat dit gauw word verholpen we hebben deze site van mo gehad en we gaan jullie natuurlijk volgen we wensen jullie heel veel plezier groetjes janny en john uit hoorn by by