Westbank - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Mirella Snip - WaarBenJij.nu Westbank - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Mirella Snip - WaarBenJij.nu

Westbank

Door: sensev

Blijf op de hoogte en volg Mirella

22 Mei 2010 | Canada, Vancouver

Na een heerlijke, rustige nacht op de oprit van de familie Hilverink werden we om 9.00 uur gewekt door Sem met de mededeling "breakfast is ready". Mike had heerlijke pannenkoek gebakken en dat is toch fantastisch om de dag mee te starten. Nadat iedereen aangekleed was reden we richting Beaver Lake. Dit is een campground waar Mike en Mo regelmatig kamperen en over een paar weken weer naar toe gaan. Het was bewolkt en een beetje regenachtig. Eenmaal boven was het ook steenkoud en sneeuwde het een klein beetje. We hebben even bij de petting zoo (kinderboerderij) gekeken en het nieuwe speeltoestel uitgeprobeerd. Hierna nog even bij het meer gekeken en toen weer snel de auto in naar huis. Senna was wel een beetje verdrietig, want hij wilde heel graag met een bootje het meer op om te vissen. Nadat wij hem duidelijk hadden gemaakt dat het veel te koud was en dat de vissen op de bodem waren ging hij toch meer naar huis. Voordat we naar huis gingen nog snel even langs de Wallmart voor pizza's en ice cream en daarna lekker naar huis. De kinderen mooi op tijd naar bed en wij weer lekker hup de hot tub in! Wederom een mooie dag.