Princeton - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Mirella Snip - WaarBenJij.nu Princeton - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Mirella Snip - WaarBenJij.nu

Princeton

Door: sensev

Blijf op de hoogte en volg Mirella

20 Mei 2010 | Canada, Vancouver

Vandaag is het wachten op de vervangene camper. Om 11.00 hebben we contact met Four Seasons. Ze sturen om 12.00 uur de vervangende camper richting Princeton, het is ongeveer drie uurtjes rijden. Tot die tijd is het afwachten. We moeten de slide out terugduwen, desnoods met "geweld". Gelukkig lukt dit, waardoor we in het dorpje nog wat boodschapjes kunnen doen. Om 14.45 uur komt de camper aanrijden, we hadden dit niet verwacht (wij hadden ingeschat dat het iets later zou worden). Ondanks dat we moesten wachten hebben we ons prima vermaakt, we hebben veel nieuwe buren gekregen en kijken onze ogen uit (de ene camper is nog groter en luxer dan de andere). De chauffeur is heel aardig, we verhuizen snel onze spullen en drie kwartier later vertrekt hij weer. Deze camper is ook uit 2007, is iets minder luxe en is een diesel. Het weer is vandaag lekker en 's avonds bakken we heerlijke hamburgers op het kampvuur. Het was ondanks het wachten een leuke dag!