De camper ophalen - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Mirella Snip - WaarBenJij.nu De camper ophalen - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Mirella Snip - WaarBenJij.nu

De camper ophalen

Door: sensev

Blijf op de hoogte en volg Mirella

15 Mei 2010 | Canada, Vancouver

De nacht verloopt rustig, Severine wordt wel wakker. Een schone luier en een flesje melk doen wonderen. Ze valt weer snel in slaap. Uiteindelijk worden we allemaal om 04.30 uur wakker. Best vroeg, maar we hebben er een redelijk lange nacht opzitten. We doen het heel rustig aan, een beetje tv kijken, boekje lezen etc. Rond 07.30 uur gaan we ontbijten, we hebben honger. Senna is niet te houden. Twee spiegeleieren en twee vette worstjes verdwijnen worden binnen een mum van tijd weggewerkt. De serveerster houdt het tempo hoog, 40 minuten later staan we weer buiten. We gaan weer terug naar de hotelkamer en lummelen wat. Helaas moeten we om 11.00 uur van de kamer af en worden we pas om 12.00 uur opgehaald. Gelukkig schijnt de zon, staan er nog meer Nederlanders te wachten dus de tijd vliegt. Helaas loopt onze transfer vertraging op, nog 30 minuten langer wachten. Nou ja, we hebben vakantie dus wat maakt het uit. Om 12.30 uur komt het busje voorrijden die ons naar Abbotsford zal brengen. Het is een mooi ritje van een klein uurtje met een gezellige chauffeur. We worden opgewacht door twee hele vriendelijke dames die net verse koffie hebben gezet. Na het invullen van de laatste formulieren en een rondje om en in de camper kunnen we vertrekken. We kunnen de koffers in Abbotsford achterlaten dus dat scheelt weer ruimte. We doen eerst boodschappen bij de plaatselijke Safeway en rijden daarna terug naar Vancouver. Onze eerste campground is in Burnaby. We parkeren de camping, ruimen alles netjes op en genieten van de zon....zo de vakantie is nu echt begonnen!