Rustdag! - Reisverslag uit Montalto Pavese, Italië van Mirella Snip - WaarBenJij.nu Rustdag! - Reisverslag uit Montalto Pavese, Italië van Mirella Snip - WaarBenJij.nu

Rustdag!

Blijf op de hoogte en volg Mirella

02 Juli 2013 | Italië, Montalto Pavese

We zijn vandaag precies een week in Italië, een week die zeer goed bevallen is. Het wordt warm vandaag, vandaar dat we een rustdag inplannen. We blijven op onze berg in Montalto Tarugo, zo heet het gehucht waar ons huisje staat. Een lekker dagje relaxen, zodat Mads wat slaap kan inhalen. Tijd om een wasje te draaien, een boek uit te lezen en om te zwemmen. Althans het wordt de eerste duik voor Mirella, met wat hulp van Niels! Kortom vakkundig het koele water ingeduwd.....maar eenmaal door is het heerlijk. Ook Niels neemt een verkoelende duik en heeft veel plezier met ons waterratje Severine. s'Avonds gaat de bbq aan en genieten we weer van een heerlijke maaltijd. Van onze lieve Italiaanse buurvrouw Novella hebben we heerlijke sla en courgette gekregen, dus dat komt mooi van pas. Morgen gaan we naar Gubbio, ciao!