Shop till you drop! - Reisverslag uit Fossombrone, Italië van Mirella Snip - WaarBenJij.nu Shop till you drop! - Reisverslag uit Fossombrone, Italië van Mirella Snip - WaarBenJij.nu

Shop till you drop!

Blijf op de hoogte en volg Mirella

08 Juli 2013 | Italië, Fossombrone

Het is helaas alweer de ene laatste dag van de vakantie......In het plaatsje Sant'ippolito is een grote outlet van bekende merken. Het kriebelt toch wel een beetje, helemaal na de valse start die we gisteren gemaakt hebben. Na het ontbijt rijden we naar de outlet. Wat een verademing, groot, overzichtelijk, goedkoop....kortom alle remmen gaan los. Voor Senna, Severine, Mads en Niels slagen we ontzettend goed, voor mezelf iets minder :-(. In de outlet kun je ook heerlijke kopjes koffie drinken en diverse kleine broodjes gratis proeven. Senna en Severine hebben twee andere Nederlandse kindjes leren kennen. In de binnenplaats is een kleine speeltuin, ze vermaken zich prima. Shoppen kan dus echt leuk zijn. In de middag rijden we terug naar ons huisje. We zwemmen nog lekker in het zwembad, genieten van het zonnetje en beginnen rustig alle spullen te verzamelen en in te pakken. Kleine uitdaging weer, hoe krijg je alles weer mee in de koffers! Een heerlijke, relaxte dag voordat we morgen weer naar huis gaan.