Gola del Furlo (in de herkansing;-)) - Reisverslag uit Fossombrone, Italië van Mirella Snip - WaarBenJij.nu Gola del Furlo (in de herkansing;-)) - Reisverslag uit Fossombrone, Italië van Mirella Snip - WaarBenJij.nu

Gola del Furlo (in de herkansing;-))

Blijf op de hoogte en volg Mirella

30 Juni 2013 | Italië, Fossombrone

Aangezien het prachtig weer is, gaan we nog een keer terug naar Gola del Furlo. Ondanks de regen van een paar dagen geleden, heeft het wel een behoorlijke indruk op ons gemaakt. We beginnen met een lekkere cappuccino in de bar. Daarna het bezoekerscentrum in voor wat informatie. We besluiten om naar het uitkijkpunt te rijden. Het is een prachtige rit en boven hebben we een mooi overzicht over de omgeving. Via dezelfde route naar beneden, bij hetzelfde barretje halen we lekkere broodjes en houden een gezellige picknick. Daarna gaan Senna en Severine spelen in het riviertje en bouwen samen een dam in het water. Na een kleine twee uur houden we het voor gezien en gaan terug naar Ons vakantiehuisje La Scuola. We lummelen lekker de dag door in de hangmat, op de ligbedden en in het zwembad. Het was weer een superdag, ciao!

• 04 Juli 2013 - 22:03

Opa:

Waarom heet de site nog steeds SENSEV. Waar blijft de naam van jullie 3e spruit??????