Na regen komt zonneschijn..... - Reisverslag uit Marotta, Italië van Mirella Snip - WaarBenJij.nu Na regen komt zonneschijn..... - Reisverslag uit Marotta, Italië van Mirella Snip - WaarBenJij.nu

Na regen komt zonneschijn.....

Blijf op de hoogte en volg Mirella

29 Juni 2013 | Italië, Marotta

Gelukkig, de regenwolken hebben plaats gemaakt voor zonnestralen. De temperatuur loopt ook weer op. Vandaag gaan we naar Mondavio voor een bezoek aan een kasteel. Op het terras drinken we onze eerste cappuccino en wat smaakt deze heerlijk (en dat slechts voor €1,20). Het dorpje is leuk, het kasteel hebben we van de buitenkant bekeken. De attributen die in de tijd van de ridders werden gebruikt (o.a. een levensgrote katapult) hadden zeker de interesse van Senna. We houden het dorpje voor gezien en rijden richting de kust, op naar Marotta. We lunchen bij Bora Bora en eten heerlijke vis. Daarna lekker pootje baden, nou ja pootje baden....twee witte lijfjes trotseren de frisse zee. Ze vinden het fantastisch en hebben veel plezier. Ook Mads is niet te houden, hij kruipt rustig zijn broer en zus achterna. Na een uurtje gaan we terug richting Fossombrone en slaan we bij een giga supermarkt in Fano weer voldoende proviand in. s' Avonds staat chef Niels weer achter de bbq, lekkere hamburgers staan op het menu. Ciao!

• 01 Juli 2013 - 21:43

Ilse:

Gelukkig weer mooi weer. Daarvoor ga je toch ook naar italie anders had je net zo goed hier het muiderslot kunnen bekijken. Veel plezier nog, groetjes ilse

• 02 Juli 2013 - 01:41

Monique:

Hoi hoi,

Wat heerlijk weer om jullie avontiren te lezen en zo te lezen hebben jullie het fantastisch.
    Geniet van het mooie weer en van elkaar.
    Liefs vanuit Canada.
    Xoxooxo