Hè, we hebben de regen toch in Nederland gelaten? - Reisverslag uit Fossombrone, Italië van Mirella Snip - WaarBenJij.nu Hè, we hebben de regen toch in Nederland gelaten? - Reisverslag uit Fossombrone, Italië van Mirella Snip - WaarBenJij.nu

Hè, we hebben de regen toch in Nederland gelaten?

Blijf op de hoogte en volg Mirella

28 Juni 2013 | Italië, Fossombrone

Het heeft de hele nacht lopen spoken, veel gedonder en af en toe wel een hele harde donder. Het is grijs buiten en ook fris, wat een verschil met de eerste 2 dagen. We gaan er toch op uit en rijden naar Gola del Furlo in het Riserva Naturale Statale. Het weer wordt er helaas niet beter op. We gaan nog een bergpad op, maar dat is geen succes, we keren om en rijden via een alternatieve route naar het huisje. Onderweg komen we een oud schoolgebouwtje tegen, zwaar in verval. Het is hetzelfde type gebouwtje als waar wij in verblijven. We weten niet of ons schooltje er ook zo heeft uitgezien, maar het geeft wel een idee hoe het er vroeger uitzag. Helaas voor ons is het gebouwtje op slot, we zijn zo nieuwsgierig naar de originele staat. Aan het einde van de middag zijn we weer thuis en transformeren we de huiskamer in een thuisbioscoop, compleet met lekker drinken en chips. Ondanks het weer is het een leuke dag. Ciao!