Urbino - Reisverslag uit Urbino, Italië van Mirella Snip - WaarBenJij.nu Urbino - Reisverslag uit Urbino, Italië van Mirella Snip - WaarBenJij.nu

Urbino

Blijf op de hoogte en volg Mirella

27 Juni 2013 | Italië, Urbino

Het is mooi weer als we wakker worden, maar donkere wolken komen onze kant op. Er vallen een paar druppels, maar we gaan er toch op uit. We gaan vandaag naar Urbino, ongeveer 30 minuten rijden. Dikke druppels onderweg, maar als we aankomen is het droog. Het is wat fris, maar het zonnetje doet zijn best. Urbino staat op de werelderfgoedlijst van Unesco en met recht. Het is een prachtige stad, we kijken onze ogen uit. We bezoeken natuurlijk ook de kerk. We hebben Senna en Severine uitgelegd dat ze alleen mogen fluisteren in de kerk. Het is rustig in de kerk en twee dames passeren al pratend Severine. Die corrigeert de dames met keiharde Sssttt.......oeps. Wat een grietje. We lopen nog een rondje door de stad en eten een lekkere crêpe. Daarna rijden we weer terug richting Fossombrone, vanavond eten we pasta! Ciao!

• 30 Juni 2013 - 22:53

Co:

Ik mag hopen dat jullie in Urbino het 46 km/u bord gezien hebben. En er natuurlijk me op de foto gegaan zijn. Urbino is namelijk de geboorte plaats van Valentino Rossi! Have fun!