Buongiorno! - Reisverslag uit Fossombrone, Italië van Mirella Snip - WaarBenJij.nu Buongiorno! - Reisverslag uit Fossombrone, Italië van Mirella Snip - WaarBenJij.nu

Buongiorno!

Blijf op de hoogte en volg Mirella

26 Juni 2013 | Italië, Fossombrone

Wat hebben we allemaal heerlijk geslapen, niet uitgeslapen maar wat geeft het. De zon schijnt en ondanks het vroege tijdstip is het al aangenaam warm. Opa en oma die op vakantie in Amerika zijn, hebben we ook nog even aan de lijn. Blijft toch bijzonder! We zoeken en rommelen wat in de kastjes en maken een lekker ontbijtje klaar. Daarna leggen we de kussens op de ligbedden en relaxen maar. Mads is een klein beetje uit zijn ritme, dus die doet een extra lang tukkie. s' Middags gaan we naar Fossombrone en verkennen deze oude stad. Het is heerlijk om hier rond te slenteren en we eten ons eerste ijsje. Jammie Jammie. We rijden weer terug naar ons huisje en maken ons klaar voor de eerste bbq van deze vakantie. Ciao!

• 30 Juni 2013 - 22:01

Colinda:

Heeeeeerlijk!!! Geniet van de rust, het heerlijke weer en van jullie gezin!!! X