Squeah - Vancouver - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Mirella Snip - WaarBenJij.nu Squeah - Vancouver - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Mirella Snip - WaarBenJij.nu

Squeah - Vancouver

Door: sensev

Blijf op de hoogte en volg Mirella

02 Juni 2010 | Canada, Vancouver

Ondanks dat we in het bos staan, horen we de regendruppels op ons dak vallen. In tegenstelling tot gisteren is het vanmorgen erg druilerig. Niets aan te doen. We hebben een lekker ontbijtje, zien de eerste treinen weer rijden en pakken onze boel weer in. We zijn als snel in Hope en besluiten hier te stoppen en de Othello tunnels te bezoeken. Het is inmiddels droog en als het zonnetje schijnt is het ook gelijk warm (dus het is constant jas aan/jas uit). De route door de Othello tunnels is best aardig. Er zijn wat stroomversnellingen dus Senna is in zijn element. Hierna halen we bij Subways een lekker broodje en gaan naar de speeltuin. Senna en Severine hebben een heel mooi speeltoestel ontdekt en willen hier heeeeeel graag naar toe. Er wordt een half uur lang flink geklauterd en geglijd. Daarna rijden we door richting Vancouver. Aangezien we langs Abbotsford komen, halen we bij Four Seasons (camperverhuurder) onze koffers op. We kunnen dan op ons gemak alles inpakken en komt het niet op vrijdagochtend aan. We hebben al mazzel, we mogen de camper later inleveren zonder extra bijbetaling. Bij Safeway halen we de laatste boodschappen en natuurlijk brengen we de plaatselijke Starbucks een bezoek. Senna doet zich tegoed aan een warme chocolademelk, wij gaan aan de cappucino en frappucino. Tegen het einde van de middag arriveren we in Burnaby en reserveren twee nachten op hetzelfde plekje als waar we aan het begin van de vakantie stonden. Daarna duiken we met z'n allen het zwembad in. Lekker even dobberen en daarna natuurlijk het bubbelbad in. 's Avonds lekker pasta eten in de camper en hop naar bed. Morgen gaan we Vancouver onveilig maken en 's avonds lekker uiteten bij de Salt Lik!

• 03 Juni 2010 - 13:45

Erik En Colinda:

lieve buurtjes, aan al het moois komt bijna een einde. Het klonk allemaal even fantastisch!!!!!! Geniet nog even van de laatste daagjes....de rust...en van elkaar! Tot snel! Liefs Erik en Colinda