Princeton - Westbank - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Mirella Snip - WaarBenJij.nu Princeton - Westbank - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Mirella Snip - WaarBenJij.nu

Princeton - Westbank

Door: sensev

Blijf op de hoogte en volg Mirella

21 Mei 2010 | Canada, Vancouver

We staan op met prachtig mooi weer en vandaag gaat het gebeuren...na drie jaar zien we Mike, Mo en de kids weer! De rit richting Westbank is prachtig, we stoppen voor een lekkere koffie met cake bij Starbucks in Penticton. We rijden snel door en zien al snel de bordjes voor Westbank. Mirella krijgt helemaal een beetje de kriebels in de buik, we zijn nu zo dichtbij. Bij de plaatselijke VVV halen we een kaartje op en krijgen we de routebeschrijven. We rijden er zo naar toe, maar wat was ook alweer het huisnummer???? Gelukkig lopen Mike en Mo naar buiten, we parkeren snel de camper op de oprit en vallen elkaar in de armen. Wat is het heerlijk om ze weer te zien!! Mike en Mo zien Severine in het echt. Het is ook heerlijk om Semmie weer te zien, wat een pittig knulletje. We krijgen gelijk een tour door het huis. Het is werkelijk prachtig. Daarna drinken we wat lekkers op het terras en halen we Ryan op van school. Ryan is onwijs lang geworden en ziet er heel wijs uit!. Daarna snel naar huis en lekker kletsen. Mo maakt 's avonds een lekker diner en als de kindjes naar bed zijn, duiken we met z'n allen de Hot Tub in!