Vancouver - Vancouver Acquarium - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Mirella Snip - WaarBenJij.nu Vancouver - Vancouver Acquarium - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Mirella Snip - WaarBenJij.nu

Vancouver - Vancouver Acquarium

Door: sensev

Blijf op de hoogte en volg Mirella

16 Mei 2010 | Canada, Vancouver

We proberen Senna en Serverine zo snel mogelijk aan te passen aan de Canadeese tijd. 's Avonds gaat dit al aardig, 's morgens nog niet helemaal....ze worden om 05.45 uur wakker. Het grote voordeel hiervan is dat je een lekkere lange dag hebt! Na een lekker ontbijt, een hele warme douche gaan we op pad. We gaan met de Skytrain naar downtown Vancouver en pakken daarna de bus naar Stanley Park. Senna en Severine kijken hun ogen uit. Het Vancouver Acquarium kun je het beste vergelijken met dolfinarium (maar da iets kleiner). Het is leuk vermaak voor een paar uurtjes. Aan het einde van de middag gaan we weer terug naar de camper. We zijn allemaal een beetje moe. Senna en Severine gaan op tijd naar bed, wij proberen te internetten maar het lukt niet om verbinding te krijgen met het draadloze netwerk. Volgende campground beter! Wij gaan ook op tijd naar bed, morgen gaan we richting Squamish.