Rondritje Le Marche - Reisverslag uit Fossombrone, Italië van Mirella Snip - WaarBenJij.nu Rondritje Le Marche - Reisverslag uit Fossombrone, Italië van Mirella Snip - WaarBenJij.nu

Rondritje Le Marche

Blijf op de hoogte en volg Mirella

04 Juli 2013 | Italië, Fossombrone

Vandaag maken we een kleine rondrit langs plaatsen die door andere gasten in het gastenboek van La Scuola zijn beschreven. We beginnen in Fratta Rosa, leuk plaatsje, dichtbij gelegen maar niet heel bijzonder (terug in Nederland ontdekken we dat hier een wijnboerderij staat, die bijzonder lekkere wijntjes produceert....beetje jammer). Dan rijden we via de binnenlanden door naar Jesi. Jesi is misschien wel bekend van de Verdicchio wijnen die kunt verkrijgen in Nederland. Jesi is een leuke stad, oud centrum, leuke winkeltjes maar verder niet echt bijzonder. Het lukt ons niet eens om een fijn restaurantje te vinden.....de kinderen hebben nog wel een suggestie....die hebben het bord van McDonalds gezien. Nou vooruit dan maar......Hierna rijden we weer terug naar Montalto Tarugo en genieten heerlijk van de zon en het zwembadje. 's Avonds spreken we Novella. We worden uitgenodigd om bij hun thuis langs te komen en om naar de dieren te kijken. Wat leuk en van deze uitnodigen maken we graag gebruik.